11 July 2009

New Mazda 3 1.6L 5HB Sport

These pictures were taken yesterday afternoon. Biasa la the person yg ambil gambar ane nda mau2 kan masuk kan pic ane jua HAHAHA
Mazda 3, my future car EHE lawa x aaa biasa pminat keta Mazda HAHAHA if u guys wanna know.. masa ku masuk dat tym, mcm urg nda penah liat keta sbelum ne. Mcm aku masa tu kuno nda tau apa2 sal keta, luan excited berabiss HAHAHA price nya brapa nah? ada 3 buah keta plg msa tu but i took yg ku suka the most sja GAGAGA well price nya ane $32,900, ndang murah price nya tu, mun phm diam sja. Nda pa bh ah, angan2 skajap, udah dpt kaja, nada lagi ada angan2 tu HMazda 3, my future car EHE lawa x aaa biasa pminat keta Mazda HAHAHA if u guys wanna know.. masa ku masuk dat tym, mcm urg nda penah liat keta sbelum ne. Mcm aku masa tu kuno nda tau apa2 sal keta, luan excited berabiss HAHAHA price nya brapa nah? ada 3 buah keta plg msa tu but i took yg ku suka the most sja GAGAGA well price nya ane $32,900, ndang murah price nya tu, mun phm diam sja. Nda pa bh ah, angan2 skajap, udah dpt kaja, nada lagi ada angan2 AHAHA so guys what do u think? tpkai bnr plg ku keta ane eventhough 'murah' EHE doakan sja ku dpt kaja lakas2. AMIN AMIN AMIN.
Rasa bh kn menjilat keta tu (oberrrr) p gali ku sal gerenti bakas tgn urg touch2 sana sini mana tau tgn durg tu nda bebasuh ka bakas nya kurek2 ka apa meher jua t0h. I dont like tuuuu HAHAHA it was great actually, pbaik merasa duduk dlm, menyacah apa janji lapas (bkn lapas kn buang angin.. lari krg customer). Bh atu saja dahulu liat tah pix ane spuas hati kamu. Aku nda plg langu mliat, biasa JATUH CINTA udah kn keta ane, "kau bertahta dihati ku" (ober sudahhhh).
Sebelum atu, ikut ane dulu, tekan 'message' rh hp kamu pastu takan 'new message' then taip $1k, $5k or $10k and send to +6738- dlm tabung EL amal kan lah selalu. Jgn lupa =D




















No comments:

Post a Comment